zondag 3 november 2013

Heksen en pompoenen


We starten het thema met het maken van een pompoenlichtje...
We moesten eerst de pompoen in het oranje stempelen en daarna moesten we hem uitprikken!



De poppenhoek werd een huisje voor al onze heksen.
Hier konden we ons verkleden...
Zo leuk!





In de blokkenhoek, maakten we tezamen een heel groot spookkasteel, net als in ons versje...




Heksje Stefanie toverde ons om in allerlei dieren: Olifanten, wormen, katten,...


En we hebben getoverd met Jules!
Hij kon alle kleurtjes van de regenboog tevoorschijn toveren!


Op het einde van de week, werden we echte heksen en pompoenen!


En dit is het resultaat van onze knutselwerkjes...






Ik ben de heks op de bezemsteel
Ik woon in een groot spookkasteel 
Met mijn kat en met mijn spin, 
en met mijn wrat op mijn kin...
Ik tover, ik tover zoveel ik wil...
Ik maak iedereen BANG, vooral als ik GIL

Iiieeeeeeeeeeiiieeeeeeeeeeeeeeeeiiieeeeeeeeeeeeeee!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten